• Yhteystiedot

Laskutustiedot

• Verkkolaskuosoite: 003715689445
    • OVT-tunnus: 003715689445
    • Operaattori: OpusCapita Solutions Oy (E204503)
    • Paperiset laskut: Toivomme saavamme laskut verkkolaskuina. Mikäli ette voi lähettää verkkolaskuja, pyydämme lähettämään paperiset laskut ostolaskujen skannauspalveluun osoitteeseen: Suomen Biokaasuyhdistys ry (OpusCapita skannauspalvelu) PL 98489 00063 LASKUNET. Jotta skannauspalvelu voi kohdistaa laskunne, tulee tämä laskutusosoite tulostaa myös itse laskuun, eikä pelkästään kirjekuoreen. Tähän laskutusosoitteeseen ei tule lähettää muuta materiaalia kuin laskuja, eli esimerkiksi tiedotusten ja markkinointimateriaalin postiosoite pysyy ennallaan.
    • Suomen Biokaasuyhdistys ry:n sähköpostiskannauksen osoite: SuomenBiokaasuyhdistysry.FI.P.124193-4@docinbound.com

Tietoja

Voit lähettää yhdistykselle viestin alla olevalla lomakkeella. Sähköpostia yhdistykseen voi lähettää myös osoitteeseen info (at) biokaasuyhdistys.net Hallituksen jäsenten yhteystiedot löydät Yhdistys-osion Hallitus-sivulta.

Nimi (pakollinen)

Sähköposti (pakollinen)

Aihe

Viesti

• Suomen Biokaasuyhdistys ry

Biokaasuteknologia on luonnon hyvinvoinnin ja ilmastonsuojelun kannalta erinomainen tapa käsitellä biojätteitä sekä tuottaa uusiutuvaa energiaa ja lannoitteita.