Haluatko liittyä yhdistykseen?

Voit liittyä täyttämällä oheisen lomakkeen ja maksamalla jäsenmaksun Suomen Biokaasuyhdistyksen tilille FI36 2422 1800 0096 92 (BIC: NDEAFIHH). Jäsenhakemuksesi käsitellään sen jälkeen, kun maksu näkyy yhdistyksen tilillä. Muistathan merkitä pankissa maksajan tietoihin nimesi tai yhteisösi nimen ja osoitteen. Lomakkeen tähdellä merkityt kentät on täytettävä.

Jäsenmaksut vuodelle 2016

Yhteisöjäsenyys 500 €/liikevaihto alle 1miljoonaa euroa, 750 €/liikevaihto 1- 3 miljoonaa euroa, 1000 €/liikevaihto yli 3 miljoonaa euroa. Tämä jäsenyysluokka on yrityksille, yhdistyksille, kunnille jne. Jäsenmaksu sisältää linkin/mainosbannerin Suomen Biokaasuyhdistyksen kotisivuilla, yhden ilmaisen mainoksen Biokaasu-jäsenlehdessä, alennuksen yhdistyksen järjestämien maksullisten seminaarien osallistumismaksuista, 3 kappaletta Biokaasu-jäsenlehtiä henkilökuntaan kuuluville ja mahdollisuuden kirjoittaa lehteen.

Henkilöjäsenyys 40 €. Jäsenmaksu sisältää Biokaasu-jäsenlehden ja mahdollisuuden kirjoittaa lehteen sekä alennuksen yhdistyksen järjestämien maksullisten seminaarien osallistumismaksuista.

Opiskelijajäsenyys 20 €. Jäsenmaksu sisältää Biokaasu-jäsenlehden ja mahdollisuuden kirjoittaa lehteen sekä alennuksen yhdistyksen järjestämien maksullisten seminaarien osallistumismaksuista. Lähetä voimassaolevan opiskelijakortin kopio sähköpostitse tai kirjeessä.

Ilmoittautuminen

Valitse alta oikea jäsenyystyyppi. Jos valitset yhteisöjäsenyyden, merkitse yhteyshenkilön nimi kohtaan Nimi ja muista ilmoittaa myös yhteisön nimi. Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Nimi (pakollinen)

Sähköposti (pakollinen)

Jäsenyyden tyyppi (pakollinen)
    YhteisöjäsenyysHenkilöjäsenyysOpiskelijajäsenyys

Jos valitsit yhteisöjäsen, ilmoita yhteisön ja yhteyshenkilön tiedot:

Lisätiedot tarvittaessa

• Suomen Biokaasu-yhdistys ry

Biokaasuteknologia on luonnon hyvinvoinnin ja ilmastonsuojelun kannalta erinomainen tapa käsitellä biojätteitä sekä tuottaa uusiutuvaa energiaa ja lannoitteita.