Haluatko liittyä yhdistykseen?

Voit liittyä täyttämällä oheisen lomakkeen ja maksamalla jäsenmaksun Suomen Biokaasuyhdistyksen tilille FI36 2422 1800 0096 92 (BIC: NDEAFIHH). Jäsenhakemuksesi käsitellään sen jälkeen, kun maksu näkyy yhdistyksen tilillä. Muistathan merkitä pankissa maksajan tietoihin nimesi tai yhteisösi nimen ja osoitteen. Lomakkeen tähdellä merkityt kentät on täytettävä.

Jäsenmaksut vuodelle 2019

Suomen Biokaasuyhdistys ry:n on kolme erilaista jäsenyysluokkaa.

Yritysjäsenet

Yritysjäsenten jäsenmaksuluokat vaihtelevat yrityksen liikevaihdon mukaan seuraavasti (jäsenmaksun perusteena oleva liikevaihto määritellään jäsenyyden perusteena olevan liiketoiminnan liikevaihdon perusteella):

• liikevaihto 0 – 1  milj. €: 500  € jäsenmaksu
    • liikevaihto 1 – 3 milj. €: 1 500 € jäsenmaksu
    • liikevaihto 3 – 7,5 milj. €: 2 500 € jäsenmaksu
    • liikevaihto yli 7,5 milj. €: 3 500 € jäsenmaksu

Yritysjäsenten jäsenmaksu sisältää linkin/mainosbannerin Suomen Biokaasuyhdistyksen kotisivuilla, yhden ilmaisen mainoksen Biokaasu-jäsenlehdessä, alennuksen yhdistyksen järjestämien maksullisten seminaarien osallistumismaksuista, 3 kappaletta Biokaasu-jäsenlehtiä henkilökuntaan kuuluville ja mahdollisuuden kirjoittaa lehteen. Lisäksi jäsenyritykset voivat hyödyntää yhdistyksen asiantuntijapalveluita.

Yhteisöjäsenet

Yhteisöjäsenen jäsenmaksu on 500 €. Tämä jäsenyysluokka on tarkoitettu yhdistyksille, kunnille, oppilaitokset, yhdistykset jne. Yhteisöjäsenillä on samat jäsenedut kuin yritysjäsenillä (kts. yläpuolelta).

Henkilöjäsenet

Henkilöjäsenyys 40 €. Jäsenmaksu sisältää Biokaasu-jäsenlehden ja mahdollisuuden kirjoittaa lehteen sekä alennuksen yhdistyksen järjestämien maksullisten seminaarien osallistumismaksuista.

Opiskelijajäsenyys 20 €. Jäsenmaksu sisältää Biokaasu-jäsenlehden ja mahdollisuuden kirjoittaa lehteen sekä alennuksen yhdistyksen järjestämien maksullisten seminaarien osallistumismaksuista. Lähetä voimassaolevan opiskelijakortin kopio sähköpostitse tai kirjeessä.

Ilmoittautuminen jäseneksi

Valitse alta oikea jäsenyystyyppi. Jos valitset yhteisöjäsenyyden, merkitse yhteyshenkilön nimi kohtaan Nimi ja muista ilmoittaa myös yhteisön nimi. Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Nimi (pakollinen)

Sähköposti (pakollinen)

Osoite (pakollinen)

Jäsenyyden tyyppi (pakollinen)