• Yhdistys

Suomen Biokaasuyhdistys ry on vuonna 1991 perustettu riippumaton, biokaasun tuotannon ja käytön edistämisestä kiinnostuneiden henkilöiden ja yhteisöjen valtakunnallinen yhdistys. Yhdistys toimi ensin nimellä Suomen Biokaasukeskus ry.

Yhdistyksen tarkoituksena on edistää erilaisten biokaasujen eli laajasti biometaanin tutkimusta, tuotekehitystä, tuotantoa, talteenottoa ja käyttöä sekä edesauttaa jäsentensä siihen liittyvää toimintaa.

Suomen Biokaasuyhdistys ry:n toimintaa on mm.:

– seurata biokaasualan kehittymistä ja levittää tietoa biokaasun merkityksestä
    – ylläpitää yhteyksiä muihin uusiutuvien energioiden keskusliittoihin ja sidosryhmiin
    – järjestää kursseja sekä keskustelu- ja tiedotustilaisuuksia
    – toimia asiantuntijana biokaasualaan liittyvissä asioissa

Ylimääräinen yhdistyksen kokous 30.8.2019

Suomen Biokaasuyhdistys ry:n toiminta on päätetty purkaa ja varat siirtää Suomen Biokierto ja Biokaasu ry:lle. Yhdistyksen toiminnan purkamisesta on tehty päätökset yhdistyksen syyskokouksessa 2018 ja kevätkokouksessa 2019. Tässä ylimääräisessä yhdistyksen kokouksessa saatetaan loppuun lakisääteiset velvoitteet toiminnan purkamisen osalta.

Kokous pidetään 30.8.2019 klo 10. Kokous järjestetään sähköisenä. Halukkaat voivat myös tulla paikkaan 7 kerros, Eteläranta 10, Helsinki.

• Mikäli haluat osallistua kokoukseen etänä, niin soita toiminnanjohtaja Anna Virolainen-Hynnälle (0400-987805) ennen kokouksen alkua, niin hän toimittaa sinulle linkin sähköiseen kokoukseen. Linkki on toimitettu jo etukäteen niille henkilöille, jotka ovat ilmoittautuneet kokoukseen.
    • Mikäli osallistut kokoukseen tulemalla osoitteeseen eteläranta 10, niin tavataan 2. kerroksen ala-aulassa klo 9:55, josta menemme yhdessä hissillä kokoustilaan.

Ilmoittautumiset kokoukseen pyydetään 23.8.2019 klo 15 mennessä sähköpostitse osoitteeseen info@biokaasuyhdistys.net.

Kokouskutsu ja esityslista

Sääntömääräinen kevätkokous 2019

Sääntömääräinen kevätkokous pidetään torstaina 28.3.2019 klo 10 alkaen. Kokouspaikkana on Holiday Inn Tampere – Central Station, Rautatienkatu 21, 33100 TAMPERE.

Sääntömääräinen syyskokous 2018

Sääntömääräinen syyskokous pidetään tiistaina 11.12.2018 klo 13-14. Kokouspaikkana on Eteläranta 10, 2. kerroksen neuvottelutilat, neuvotteluhuone P25, Helsinki.