Envitecpolis Oy jäseneksi Biokaasuyhdistykseen

Envitecpolis Oy on liittynyt jäseneksi Suomen Biokaasuyhdistys ry:een. Tervetuloa mukaan toimintaan!

Envitecpolis Oy on hajautetun uusiutuvan energian sekä energia- ja materiaalitehokkuuden asiantuntijapalveluita tarjoava yritys, jonka asiakkaita ovat ruokaketjun toimijat eli maatilat, elintarviketeollisuus, ruokapalvelutoimijat sekä biohajoavan jätteen käsittelijät.

Envitecpolis tuo tärkeää osaamista ja asiantuntijuutta Biokaasuyhdistyksen toimintaan, sanoo Suomen Biokaasuyhdistys ry:n toiminnanjohtaja Anna Virolainen-Hynnä.

Biokaasuyhdistyksen kautta voimme olla tehokkaasti mukana vaikuttamassa, että Suomen biokaasusektorin toimintaympäristö kehittyy siten, että maataloussyötepohjaiset biokaasulaitosinvestoinnit tulevat asiakkaillemme yhä kannattavimmiksi ja helpommiksi toteuttaa, sanoo Envitecpolis Oy:n toimitusjohtaja Mika Arffman. Nyt biokaasulla on hyvät mahdollisuudet tehdä läpimurto Suomessa, lisää Arffman.

Lisätiedot: